Pages

Wednesday, January 16, 2013

How I Met Your Mother S08E13 "Band Or DJ"


Преди месец бях решил, че 12ти епизод е season finale на осмия сезон на How I Met Your Mother. Доста хора ме светнаха, че греша и че ще трябва да изтърпя още два епизода.

Изненадващо "Band or DJ" ме зарадва. Не веднага, но успя. Признанието, което Лили направи на покрива, успя да вдъхне автентичност и да ни върне към корените на сериала. Не съм родител, но знам какво е да имаш живо същество, за което трябва да се грижиш ежедневно и което е изцяло зависимо от теб. Знам и какви усилия и време изисква това.

Бащата на Робин изкърти. Точка! Комбинацията от хавайска риза и черно официално палто с шал...Challenge accepted.

Друга добра новина е, че май повече няма да ни занимават с любовния триъгълник Тед-Робин-Барни.А и май фокуса май пак се върна върху булчето на Тед (бас китаристка?)


7 comments:

  1. Осми сезон последен сезон ли се води да попитам, че край няма този филм? :)

    ReplyDelete
  2. Не, ще има поне още един сезон: http://www.huffingtonpost.com/2012/12/21/how-i-met-your-mother-renewed_n_2349680.html
    От 8ми сезон остава само още един епизод (май)

    ReplyDelete
  3. Аз мисля, че вече дори на искам да знам коя е булката на ТЕД. :) Тая серия беше като първата - хем има глимпс ъф хоуп, хем пак ще има 10 безсмислени до следващия глипмс ъф хоуп :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Е ще има драма с Робин и Барни, тама вече са ни обещали раздяла/развод.
      Тед си е мрънкало, дано Лили и Маршал да получат възможност да излязат от двуизмерните си образи, които мъчат вече два сезона. Раждането на дете им наистина се превърща в най-ужасното нещо, което можеше да им се случи...или на зрителите де.

      Delete
  4. Аз пък съм супер субективен и влюбен в този сериал. Мога да му издържа още 10 сезона сигурно. Иначе 8 сезон ще си е до 22 епизод, а и 9 ще е толкова, така че good for me :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Стига бе, в последния епизод толкова се изложиха, толкова се изчерпват от идеи, че чак изплагиатсваха от Scrubs.
      Сега ще е голяма мъка Барни и Робин да скъсат...10 епизода мъка...

      Delete