Pages

Tuesday, May 14, 2013

"Suits": Втори сезон

Подходих към вторият сезон на „Suits“ с леко недоверие, основно защото винаги номер две е по-зле от номер едно. А и в случая беше и страхотен първи!

Ако не сте гледали въобще „Suits“, препоръчвам! По принцип не обичам адвокатски сериали, не ги харесвах дори и преди десет-петнайсет години като бяха на мода, но този е готин. На кратко: ужасно готиния Харви – най-добрият „closer“ (адвокат, който приключва делата без да стигат до съд) наема брилянтно умен младеж (Майк), който владее право по-добре от завършилите Харвард защото има визуална памет и талант и си изкарва хляба като взима изпитите по право на други хора.

Като много втори сезони и тук нещата тръгват надолу: проблеми, вътрешна война във фирмата, неуспехи. И така до момента, в който почти няма останал добър герой освен бабата на Майк.
Втори сезон е различен. В първи епизодите са стандартното Харли взима дело, Харли печели делото като badass пич, често с помощта на Майк, на който му идва някакво прозрение. Във втори сезон не е точно така.

 Всъщност обаче втори сезон е дори по-добър, защото има по-малко клишета, победите не са чисти и често са Пирови, Харви не винаги побеждава мазно и с финес, Майк не е перфектен, а Дона, Рейчъл и Джесика са по-секси.

Накратко, гледайте и двата сезона! Сериалът е супер.

2 comments:

  1. КонстантинаAugust 19, 2013 at 5:59 AM

    Събина, много благодарско за този сериал! Бях в тотална суша вече, направо ми спаси животеца... И аз си мислех, че адвокатски сериал няма с какво да ме изненада, ама всъщност не съм била права... :)

    ReplyDelete