Pages

Tuesday, February 26, 2013

One man's thoughts on another man's trash

This pic has nothing to do with the TV series "Girls", but that's Google pulled when I typed girls.
I have an woody now!
За разлика от Събина, аз съм пропуснал цялaта сюжетна линия за Пепеляшка в епизод "One Man's Trash" (S02E5) на Girls. 

Не разбирам какво се опитва да постигне Лена Дънам с абсурдното облекло и кадри с мъртвешки бледите покрите с целулит бедра на Хана. Ок, Girls не е Sex & The City, героините не са фотомоделки, тогава защо? И не е за да не убеди, че Хана е много неебателна за външния си вид и колко добре се чуства в собствената си кожа. Самата тя се хвалеше преди няколко епизода, че е успяла да свали няколко паунда, така че...

Цялата динамика на мимолетната връзка на Хана с Джошуа чудесно илюстрира защо избягвам да излизам с жени 5-10 години по-малки от мен. Различни приоритети и светоглед в следствие на различен житейски опит. Джошуа е носителя на автентичния житейски опит - както на успехи така и на поражения. 

Хана е на 24 и животът ѝ никога не е бил особено сложен, никога не ѝ се е налагало да се бори сериозно за нещо. Както ще се разбере и от един от следващите епизоди, тя винаги има спасителна мрежа под себе си и в този омекотен сват, единственото автентично преживявание за нея е това някой да я удари по гърдите и после да се изпразни върху тях. That's the real life for her and that's her drama. 

Реакцията ѝ, когато Джошуа казва, че трябва да отиде на работа, също е показателна, колко далеч от реалния свят и света на Джошуа е Хана.

Не мисля, че епизода беше сън или блян. Просто връзката им няма начин да продължи повече от двата дена заедно без да се изроди и да нарани един от двамата.

3 comments:

  1. просто си признай, че не искаш да гледаш дебели бедра по телевизията!

    Дънам се чувства перфектно в тялото си и според мен точно това цели - да покаже, че и хората, с + кила могат се чувстват комфортно и да правят секс.

    ReplyDelete
  2. Аз съм ок с голите сцени, просто облеклото ѝ е кошмарно, като на клошарка. Твърде абсурдно и гротесктно е.

    ReplyDelete
  3. да, но на нея й отива. :) колкото и да съм съгласна, че жена с нейните бедра не трябва да носи шорти!

    ReplyDelete