Pages

Wednesday, February 13, 2013

Game of Thrones Season 3 "Chaos" Trailer




Вчера случайно открих, че е излязъл трейлъра на "Game of Thrones" 3. 

Честно казано бях изненадана, че не съм го засякла споделен в мрежите, обикновено доста се шуми около "Game of Thrones" и нормално, сериалът е awesome! Всъщност и аз точно така се зарибих преди година - реших да видя защо по дяволите всички говорят за това и не можах да се отделя до последната минута на последния епизод на втори сезон. 

"Chaos",  както е името на трейлъра, е семпъл и показва 11 (поне аз толкова преброих) от основните герои. В глас зад кадър Питър Бейлиш, в ролята Ейдън Гилън, който познаваме от големия The Wire, говори за хаоса. 
 
На пръв прочит, ако човек само гледа актьорите, които се появяват на екран, би решил, че това са героите, над които ще има фокус в сезон 3. Ако обаче сте запознати със сериала и следите думите на Гилън, ще видите, че всъщност всяка фраза се отнася до историята на конкретния герой, а самият Бейлиш в крайна сметка така и не се появява. Което е и в синхрон с героя Питър Бейлиш, който той всъщност си играе насочва историите на много по-влиятелни от него герои без никога да е в центъра на вниманието.

На мен "Chaos" ми хареса по горните и още една причина. А именно - единственият герой, който виждаме два пъти е този на Питър Динклидж! Нещо повече, той "затваря" видеото. Обичам Питър Динклидж, обичам и героя му - най-силния, променящ се и израстваш герой. 

Прекрасната Sibel Kekilli му партнира чудесно, но повече за сериала,  Динклидж и Кекели, в дните преди 31 март, когато е премиерата на сезон 3. Сега enjoy "Chaos" и stay tuned за трайлър с кадри от филма на 25 февруари! 

No comments:

Post a Comment