Pages

Wednesday, December 12, 2012

So the story begins

За никого вече не е тайна, че живеем във време на апогей на телевизионните сериали. Самият Салман Рушди признава, че телевизията е мястото къде днес се раждат най-силните литературни идеи, а Slate.com отдавна тръбят, че телевизията вече не е средство за забавление  само на масите, но привлича за аудитория все повече членове на интелектуалните кръгове.


В Last Nite On...смятам да коментирам епизоди от ТВ сериали, които съм гледал и са ми направили впечатление. Разбира се "снощи" ще се отнася до моето снощи, което не винаги ще съотвества на деня на излизане на новия епизод. А и имам навик да се отдавам на binge-TV-watching - гледам накуп цели сезони на сериали, които съм изтървал.

13 comments:

  1. awesome :) чакаме the walking dead

    ReplyDelete
  2. Евалата. Ако заразширяваш нещата с повече автори свиркай :). Отдавна чакам свестен блог от такъв сорт и май това е първия :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Илия, аз не ти ли стигам! :Р

      Delete
    2. Аз не смогвам с редовното писане, нито следя всички сериали. В момента имам 4-5 поста на драфт...
      А и идеята беше тук да се водят дискусии, така че ако имаш идеи, само дай сигнал на zonker3m@gmail.com
      Събина вече ме тормози за дизайна на блога :X

      Delete
    3. Дай на Събина достъп до майла ти (може и в твое присъствие)and she will do it for you! :P И не е дизайн, искам просто да има About, да се виждат последни коментари - ете такива прости неща!

      Delete
    4. Илия, и мерси за комплимента.

      Delete
  3. Събина, ти пък къде пишеш блог за сериали? Сериозно не знам.
    Иначе дизайна, страница абаут и интеграция на disqus са ти приоритети в момента :). Цъкни моя блог да видиш горе-долу как може да изглежда и да видиш коментарите как са. Доста е удобно и полезно.
    Иначе никой не следи всички сериали, затова и ако правиш голям проект от подобен сорт си събираш екип :)
    Достъп до админ панела може да се даде и на други хора, които имат гугъл акаунт ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Илия, еми тука пиша :)
      Споко, за другите неща, лично ще се погрижа. :)

      Delete
    2. Аха, това е яко :). Ще те чета :).
      Успех значи :).

      Delete
    3. :) много е яко, че има интерес. :)

      Delete
  4. Избодох си очите с това черно!

    Подкрепям и идеите на Събина да се пипне малко дизайнът.

    Пишете готино.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Черното харчи по-малко ток и ми харесва. Толкова по дизайна, мен си ми харесва и ме устройва.

      Delete